També podeu comprar les entrades a Can Pauet a Llucmajor
Joan Laínez – tenor
Nadja Stefanoff – soprano
M. Victòria Cortès – piano
Programa
“Tosca” G. Puccini
Recondita armonia
Mario, Mario
Vissi d’arte
“Pagliacci” R. Leoncavallo
Un grande spettacolo”
Intermezzo
No, Pagliaccio non son
“Manon Lescaut” G. Puccini
Donna, non vidi mai
Intermezzo acte tercer
Sola, perduta, abbandonata
In mia man “Norma” V. Bellini
JOAN LAÍNEZ – tenor
Nascut a Llucmajor, estudià piano amb Maria Antonia Noguera, per després continuar els seus estudis amb Margalida Palou i Miquel Segura al Conservatori professional de Música de Palma i amb Maria del Carme Poch a Barcelona.La seva faceta musical destaca com a director coral de les formacions Mallorca Gay Men’s Chorus, Cor Ciutat de Mallorca i el Palma Góspel Singers, realitzant concerts a tota la Illa de Mallorca, Menorca, Barcelona, Madrid, Sevilla, València, Roma, Munich, Londres i moltes altres ciutats.
Com a cantant estudia actualment amb Joana Llabrés i Maria Victòria Cortes al Conservatori Professional de Música de Palma i amb David Menéndez a València. Ha assistit a classes amb la mezzo georgiana Ketevan Kemoklidze.
Ha realitzat diversos concerts com a tenor juntament amb la Jove Orquestra de les Illes Balears juntament amb la soprano Irene Mas, amb la Banda de Música de Santanyí i a recitals juntament amb les sopranos Marga Cloquell, Inma Hidalgo, el baríton Jorge Tello o la mezzo Mar Campo amb Maria Victoria Cortès i Francesc Blanco al piano que han presentat a nombrosos escenaris de Mallorca. (inclosos els maridatges de vi i òpera a Son Vich de Superna, Teatre Xesc Forteza, Bodegas Bordoy, Bodega Oloron, Bodegas Angel, Bodega son Juliana, Claustre de sant Domingo de Pollença, Claustre de sant Bonaventura de Llucmajor, etc.).
El 2019 i 2020 ha actuat com a solista al concert Més de 3 tenors amb el MGMC al Castell de Bellver i Palau de congressos de Palma. El 2020 ha cantat el rol protagonista de l’òpera Ànima de Don Carlo dirigida per J. M Albinyana.
La soprano Nadja Stefanoff acaba de debutar a l’òpera de Frankfurt en el rol principal de la nova producció de “Fedora” de Giordano.
Després d’estudiar a la Universitat i a la Staatsoper de Dresden, Nadja va ser membre de les plantilles dels teatres d’Erfurt, Bremen, Staatstheater de Braunschweig i Staatstheater de Mainz on segueix treballant com a membre de la plantilla des de 2014.
També ha cantat a la Finnish National Opera de Helsinki, Deutsche Oper am Rein, Staatsoper de Stuttgart, Komische Oper Berlin, Staatsoperette de Dresden, Staatstheater de Kassel, Oper Bonn, Gärtnerplatztheater a Munich i ha realitzat enregistraments amb l’orquestra de la Staatsoperette de Dresden i la NDR Radio Philharmonic.
Ha realitzat concerts amb l’Orquestra of the Age of Enlightenment, the Zurich Chamber Orchestra, Tonhalle Zürich, i la Robert Schumann Philharmonie Chemnitz.
Després de conèixer l’èxit amb rols de transvestit com Idamante a “Idomeneo” u Octavian a “Der Rosenkavalier” i rols diversos com Adalgisa a “Norma”, Bianca a “A Florentine tragedy” i Donna Elvira a “Don Giovanni”, Nadja Stefanoff va avançar cap al repertori de de jove soprano dramàtica el 2013 quan va cantar la seva primera “Tosca”. Els seus recents èxits inclouen “Manon Lescaut”, “Adriana Lecouvreur”, “Norma”, Sieglinde “Die Walküre”, Contessa “Le nozze di Figaro”, “Katja Kabanova”, Elisabetta “Maria Stuarda”, Agathe “Der Freischütz”, Marietta “Die Tote Stadt”, i “Medée” de Cherubini.
Així mateix va cantar Marta a “Die Passagierin” de Weinbergs a la temporada 2022/21 de l’òpera de Graz (enregistrada per Naxos), un rol que repertirà al Landestheater d’Innsbruck.
Entre els seus enregistraments cal destacar els dos CDs amb el duet Blanco-Cortès, l’enregistrament d’un CD amb primers enregistraments mundials de l’obra cambrística de Pere Tintorer amb el Trio Reger l’any 2000 i un altre CD amb la soprano Joana Llabrés dedicat a música de dones compositores contemporànies l’any 2002. També recentment ha enregistrat cançons de Baltasar Samper amb el tenor José Manuel Sánchez.
Fa més de dèu anys que és professora de repertori de cant al Conservatori Professional de Música i Dansa de Mallorca.
Els darrers anys s’ha especialitzat com a pianista repertorista, treballant a la preparació d’òperes adaptades pel públic infantil (Hansel i Gretel, La flauta màgica, El barber de Sevilla, Les noces de Figaro), en format amb acompanyament de piano (Tosca, Don Carlo), preparant les òperes de les Temporades del Teatre Principal (Carmen, Die Zauberflöte, Rigoletto, La Traviata), treballant en aquestes amb noms tan importants de la lírica com Carlos Álvarez, Josep Bros, Silvia Vázquez i amb la direcció de José Maria Moreno,Martin Fischer_Diskau o Pablo Mielgo.
Realitza habitualment concerts amb cantants solistes tant de cançó com d’òpera i oratori.
Actualment és professora de repertori de cant al Conservatori Professional de música i dansa de Mallorca.